Projektowanie kalendarzy

Czy kalendarz to znakomita promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli już dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów wykorzystywanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim formacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Świetnie zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo ważne święta i imieniny, a też niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej formie, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeśli producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona po prostu znudzić bądź rozpocząć denerwować. Znacznie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie że wszystkich typów. W dużej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w sytuacji dużych marek albo wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję niekomercyjną. W dużej liczbie przypadków również kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Źródło informacji: http://www.aldokalendarze.pl/o-nas.